torsdag 2 september 2010

Nu har hon äntligen fattat!

2050_12310043Fattat att jag tycker lyda är svårt och att det tar tid för mig att lära mig vad hon vill när hon bara står där och liksom rycker lite i benen..
Jag tror hon vill att jag sitter vid benet och tittar på henne, sen ska jag gå vid benet och titta på henne... det är svårt och jag orkar inte hur mycket koncentrera mig som helst..  Det har gått bra i många år att jag går lite som jag tycker bara jag är ganska nära ibland.
Nu har hon avbokat tävlingen och vi gör roliga saker igen, fast lite måste jag sittagå och titta.. suck!
Nu får jag apportera igen, i vatten sköönt.2050_12310036På lördag blir det kul, då ska vi ha Inspirationsträff! 
Har ni inte redan anmält så gör det NU vi ska ha super kul!
Tish...

1 kommentar:

  1. Haha.. Stackars Tish! det tog tid innan morsan fatta ;)
    Men lite.. ja, nånstans Tish så tror jag att du får dras med mig lite tll...& sitt & kontakt osv ;)

    ses i helgen :)

    Malin

    SvaraRadera