söndag 12 september 2010

Nu är det dags!

Japp så är det, nu är det dags för start på jaktprov igen. Vi har inte startat sedan i september förra året.
Då var Tish inte riktigt mogen för start i ökl än. Han mognar sent och jag har ibland lite bråttom.  De sista åren har det varit lite blandat med både träning och min motivation att träna. Min mesta energi har gått åt till att hantera min sjukdom och alla j-la operationer och behandlingar.
Nu är jag frisk och vi har tränat hela sommaren, han känns mer mogen och klar, sen finns det alltid saker att slipa på men nu går vi till start! Så får vi se vad som behöver läggas mer krut på till våren.
Så nu drar vi till Norge!
Ha en bra dag alla!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas det har gått bra för er,du har ju en skit duktig hund hur det än går för er.

    SvaraRadera