tisdag 13 april 2010

Rapport om Ellen!

2009_1107Blandat0060

Ja nu är det en vecka sedan parningen och det rullar på här hemma. Tycker Ellen är lite tröttare än vanligt, hon äter jord och kräks! är inte det tecken på dräktighet? eller! Det sägs ju att gravida kvinnor äter murbruk! Då kan väl dräktiga tikar äta jord...

Hon vill gärna rulla ihop sig och sova i hallen, eller stirra drömmande ut i luften. Jaja, bara som jag tror kanske, vill ju gärna att det ska ta sig denna gång också, så vi kan komma igång med träning och prov till hösten. Detta är hennes sista kull sedan är hon våran på riktigt. Vi får se hur det blir.

Hade tänkt komma igång med Tishens vatten träning idag. Skulle på kurs med jobbet till Hällvadsholm och där finns en fin sjö! tänkte ta med Tish och träna lite efter kursen men nu är sonen dålig så jag får vara hemma, suck! Får bli lite träning här hemma i stället.

ha det, Helena.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att du hittat till oss..tack för din hälsning!

    Hällevadsholm? Är det kolstorpsjön du menar? Där har jag badat MÅNGA gånger som liten :)

    SvaraRadera
  2. Hej Malin hoppas du gillade vad du såg hos Lars!
    Jo jag hade tänkt testa Kolstorpssjön när jag ändå var där..men det blir fler gånger :)

    SvaraRadera