tisdag 23 mars 2010

Fy attan!!

2009_0214valpar30044

Finns det nåt värre när man är hund? att gå till frissan, alltså! Vi gör det ibland när matten tycker vi ser hemska ut eller ännu värre, när det är dags för en repa i vänstervarvet.. Tror det blir det sist nämnda nu snart för matte fick post med nr lapp idag. Vi ska tydligen till Bohus i helgen och visa upp oss..
Hos Lars var en av Ellens valpar, det var Nora från Norge som flyttat hem igen, hennes matte tyckte tydligen att en ungflatt inte var vad hon ville ha men det gör inget för hon får snart en annan familj . Matten blev då alldeles till sig över denna tjej, å så snygg hon är, vilken fin päls och vilka muskler osv..bla bla.. ja ok lite söt var hon väl...

Ellen var mer intresserad av det som lät från valp rummet. Noras valpar är nu 7v och matte gullade äckligt med dom, fast vi fick inte komma in, fast Ellen försökte för hon tror att hennes valpar är kvar! hur puckad kan hon va?

Nu är vi i alla fall fina i frisyren.

Tish..

1 kommentar:

  1. Åh! jag tänker på min stackars Chivas som jag håller på att ansa hela tiden...tycker de är så himla roligt.. min gubbe tycker jag kan låta de växa...men han kan ju inte se ut som en spaniel...=)
    Ha en bra vecka
    kram

    SvaraRadera