måndag 1 september 2014

Ja, vilken helg…

001 (640x425)

Inspirationsträffen har vi varit på denna helg. Vi åkte redan i fredags, för matte/husse ville inte stressa iväg tidigt på lördags morgonen. Detta var Villes första tur med husvagnen och det gick absolut jätte bra. Inte ett pip i bilen på vägen dit, han börjar vänja sig vid att åka bil nu. I husvagnen sov och åt han precis lika bra som hemma, så skönt.

Många hundar och människor där och allt gick så bra. Träningen på lördagen tog Ville med ro, klart jag vet vad jag heter och min husse är bäst, även om det är andra saker som lockar, min familj känner jag igen och vet att de finns för mig…sen finns det väl andra saker att träna på men det gör vi sen.

015 (425x640)

Leka med brorsan var kul!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilder från matte och Tishens träning finns inga för det regnade och husse var i köket och fixade med maten. Men det gick väl som det brukar, matten strulade till det men Tishen gjorde sitt bästa för att fixa till det…

På söndagen var det utställning i Uddevalla och Ville som är för liten skulle vänta i bilen med husse.. det gjorde de inte för husse fick ta med Ville in och de minglade med allt och alla. Tishen var lika snygg som vanligt och det tyckte väl domaren också men det fanns de som var snyggare så det blev inget cert denna gången heller…

Nu är vi trötta och vilar några dagar…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar