lördag 31 juli 2010

Sista slicken...

2050_12318v0053Ja inte hade dom glömt sin lilla mamma inte. Hon blev överfallen av 10 stora lurvigasvarta när hon klev in i rastgården!
2050_12318v0055Inte har hon någon mat kvar till dom men snutta lite ville dom allt, tålmodig som hon är så fick dom hållas. 2050_12318v0072Puss, min lilla mamma, så himla länge var det inte kul, dom hängde i svansen, dom bet i öronen... nä sa Ellen,  nu åker vi hem!2050_12318v0108  
Puss min lille Clint som ska fara till Norge...2050_12318v0112
ÅOh min lille buse som ska bo nära mamma i Rixö..honom ska vi allt hålla koll på!
Ja nu var det slut på detta roliga. Ellen är nu Mickes på riktigt.. Inga mer valpar blir det.
Så vi önskar er LYCKA TILL.. 

6 kommentarer:

  1. Haha.. de ser ut som om jag tokhåller honom neråt!
    Ja.. han får ni hålla koll på, ifall jag inte klarar't själv ;)

    SvaraRadera
  2. Ja och han protesterar vilt!! Som vanligt :)
    Hoppas natten varit lugn.
    Mormor!!

    SvaraRadera
  3. Haha.. ja, han protesterar :)
    Jodå.. natten har varit lugn, han vaknade till ett par ggr & hade inga syskon hos sig *snyft*
    Men har sovit riktigt bra ändå!
    Nu börjar han bli hemtam & lika tokig som han varit tidigare..
    Det lutar åt en Ingo ;)

    Malin

    SvaraRadera
  4. Ingo blir fint!
    Uppdatera nu hans blogg, så jag vet hur det går...

    SvaraRadera
  5. Halloj!Clint har nu gjort så vi inte haft tid att skriva här :o) Han är helt fantastisk! Allting går väldigt bra,han lär sig saker snabbt,han är alltid glad och pigg.Han skrek lite i bilen på väg hem efter sina syskon.Han har redan lärt sig att prata norska,bra va? Han är väldigt lik sin mamma,lika gosig och bär allt han hittar och pratar och pratar (norska).Vi ses om en månad,men vi tittar in emmelanåt och lämnar spår.Vi tar bilder för fullt.Vi ses!Hälsningar från Clint,Anders och Beate

    SvaraRadera
  6. Åhh vad glad jag blir att ni hör av er och att allt går så bra. Ska bli så roligt att se er i september.
    Kram, mormor...

    SvaraRadera