fredag 9 juli 2010

Nu är vi på semester.

Tishen berättar..
Vi är nu på semester säger matten? Vi bor i husvagnen och bara jag är med för Ellen är hos Lars och Noël är så ful!
Vi har varit på utställning idag och jag är vacker men det tyckte inte hon! Knepig typ som skulle glo i min mun men ville inte se att jag kan få ut tungan fast tänderna är stängda.. Hon fattar inte hur mycket jag tränat på det..
Vi bor på nåt som heter camping? massa folk och barn överallt som jag kan pussa på. Idag så gick jag på en tur och letade på min matte och husse när dom grillade en bit bort, om man trycker upp dom små pinnarna ur marken så kan man krypa under husvagnen och komma ut! bra va? Jag gjorde det flera gånger sen stängde matte in mig ;( trååkigt.
Vi har en ny bil! Ganska kul..fast matte gillade inte att vår gamla gick sönder i morse..dyrt sa hon? Lånebil kallas den här...Jag fick åka i Rheinas bil till utställningen, tur att hennes matte kunde hämta oss... min matte var lite rörig..och husse med han fick åka bärgningsbil men inte jag!
I morgon är det utställning igen, sen ska jag få bada i havet har matte lovat..
Vi träffade en av Ellens gamla bääbisar idag, han var stor nu..2050_1231juli0031Blev inget bra kort men han var ganska fin tyckte matte, jag morra på han, gjorde jag..
Tjing från Tish,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar