söndag 25 juli 2010

Ellen berättar..

2050_1231juli-100023
Hej alla, nu är jag hemma igen. Har varit det i en vecka nu men haft ont i min tass och jobbigt med mjölken..
Skadade min klo när jag sprang i skogen och då ville inte veterinären att jag skulle gå i valprummet för jag kunde få infektion i min klo.  Så jag fick åka hem till mitt hem hos hussematte igen.
Ganska skönt att få vara hos mig igen men jag saknar mina små, fick lite mjölkstockning eftersom allt gick så fort men det är bra nu min matta var jätte orolig och ringde min susannaveterinär hela tiden, suck och stön...
Jag har nu ätit min medecin och klon har fått en hinna? säger matte, inte ont alls nu. Nu mår jag bra och vill springa i skogen men det får jag inte, inte än säger matten.. tråkigt!2050_1231juli-100024Inte får jag åka tilllbaka till bäbisarna heller, för dom ska snart flytta till sina nya familjer.  Så jag får väl gå här och ha tråkigt, då :( Inte ens promenader för då kan klon gå sönder igen.
Jag hoppas att ALLA mina bäbisar, både gamla och nya kommer på Inspirationsträffen som är 1a helgen i september, då kommer min "gamla" pojkvän och hans matte, för vi ska få massage... blir kul.
Hej hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar