fredag 30 juli 2010

Så var det nu dags :...(

2050_1231valpkull20016 8 veckor går ganska så fort så nu är det dags för Ellens valpar att flytta till sina nya familjer. För dom har nog dessa veckor sniglat sig fram, kan jag tro men nu är det dags.2050_1231valparv30015                                                   
Känns lite sorgesamt, faktiskt. jag skulle nog inte ha fixat att ha dom hemma och sedan lämna iväg dom..  men jag vet att dom kommer till bra hem och är efterlängtade.2050_1231valparv60016Jag har träffat flera av familjerna och jag vet att dom kommer att få det super bra. Jag hoppas  att vi ska få träffas igen och att ni ska ha stor LYCKA med er nya valp..
Vi kommer att åka till Lars ikväll för en sista kläm på de små, Ellen är nu frisk och får följa med!!!

1 kommentar:

  1. JA! Nu är det dax.. nu räknas minuterna :)
    Lars skulle vara hemma efter 17 & då är jag på plats :)
    Men Bula lär du träffa med jämna mellanrum iaf :)

    //
    Malin

    SvaraRadera