lördag 6 februari 2010

Tiden går!

2009_05240905240028

Ellen berättar!

Tänk vad tiden går fort nu har mina valpar sin 1årsdag, idag! Matte letade efter bilder så ni fick se hur fina dom var, hon tog hur mycket kort som helst varje vecka och filmade, tror ni hon hittar dom nu? nej då, dom finns nog på nåt minne någonstans som hon glömt bort, sån är hon.

I alla fall så är det nu ett år sedan dom kom, mina 13 små! Eller inte bara mina det var allt en hane med också, Finn, eller Camwood Happy Finlay som han heter, han har dock aldrig mer visat sig här och ingen hjälp fick jag så, honom glömmer vi. Ett tillfälligt snedsteg och det var inte jag som bestämde. Jag gillade mina valpar så mycket, världens bästa mamma är jag. Nu var det ett tag sedan jag sist såg dom, Molly var här en helg i höstas men de andra har jag inte träffat, inte ens Astrid som faktiskt bor kvar hos Lars, hon var min enda bruna valp. Så om ni läser detta så vill jag träffa er igen eller i alla fall ha en bild!

Nu ska jag snart få nya valpar, eller snart...jag har inte börjat löpa än och inte heller denna gång säger dom att jag får bestämma kille...kanske skulle jag välja Tish, han kan i alla fall inte smita från ansvaret..utan får hjälpa till.hmhm tål att tänka på men så är det han Lars och hans linjer..skit i det!

Ha det så bra alla mina små! Mamma tänker på er.

Ellen!

1 kommentar:

  1. Hej Ellen,

    Jag har en av dina flickor hos mej. Hon heter Chablis och bor i Landskrona, Skåne. Hon är världens finaste gullenos! Jag sitter nu på mitt arbete, men jag skall mejla lite bilder på henne, så att du får se att hon är sin mamma upp idagen! =) Hälsningar, Anette & Chablis

    anette.nilsson@skf.com

    PS! Jättetrevlig blogg. och det hade varit kul om du hittade bilderna på valparna när de var små.

    SvaraRadera