söndag 14 februari 2010

Tishens tankar om träning!

2014_1230sondagstraning0001

Jo så här är det när vi tränar. Matte tycker en sak och jag försöker göra som hon vill men det är inte så lätt, när hon inte förstår hur jag tänker. Det ligger en stor hög med dummisar på isen!  Jag tror hon vill att jag ska hämta dom en i taget, så långt är vi överens för det är svårt att ta två samtidigt, vad hon inte förstår är att jag måste få välja i lugn och ro. Ska jag ta den lilla gröna, som är go att ha i munnen, eller ska jag ta den orange som knastrar när jag tuggar på den, eller....Så då sätter hon igång, hon blåser i visselpipan, hon viftar och skriker...såå tröttsamt!2014_1230sondagstraning0007  Men snäll som jag är så försöker jag! Det är jobbigt ska ni veta, att förstå vad dom menar!

Sen lägger hon tre på rad, så tycker hon att jag ska ta den hon visar...hur lätt är det? Som hon darrar på handen, kameran ska hon ha med också, vem vill hela tiden vara på bild? inte jag så jag tar en extra tur. Inte nog med det när vi fikat och ätit kakor, jo jag fick många för jag var nog ganska duktig. Då lägger hon fyra i en fyrkant med en i varje hörn och så viftar hon igen..suck!2014_1230sondagstraning0011

Ja jösses jag springer ju så öronen fladdrar...Snöiga och kalla är dom! Ja inte öronen men dummisarna. På det hela hade vi en fin tur bara matte och jag. Vi fick gå till sjön för husse hade stora bilen och matte kör inte Audin i snöiga backar, så vi gick över isen, skönt för då får jag springa lös.

Nu sover jag för oj vad jag blev trött.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar