tisdag 16 oktober 2012

Ensam tur med matten!

IMGP6516 (640x425)
Ibland så tar vi oss en tur bara matte och jag. Det blir inte så ofta nu eftersom hon inte gillar att köra bil så långt och Ellen och Noël blir så avundsjuka men idag så blev det av.
Bara matten och jag som åkte ner till sjön en sväng. Inget vidare väder tycker hon men mig gör det inget att det regnar lite, vatten är det bästa jag vet. Inga dummisar hade hon med sig heller, jag fick springa som vinden som jag gillar men svanarna fick jag inte jaga. De var väldigt stora så jag ville inte det heller, tre var dom också, tre stora de jagar man inte. Nej vi bara hade det skönt matte å ja…. hon gick runt med sin kamera och jag for omkring och kollade av alla lukter och sånt..
Tish!

2 kommentarer:

  1. Ja just det ja!! Jag kom på att du har en blogg till! Då kan jag titta in här ibland för att se hur du har det. Jag kommer att sakna din andra blogg.
    Ha det gott och var rädd om dig!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för titten ;)
      Det kommer att komma en ny blogg så småningom när jag bestämt mig... tills dess så blir det några rader här.
      Jag tittar in hos dig med jämna mellanrum men kan tyvärr inte kommentera just nu, blogger som strular.
      Kram Helena.

      Radera