tisdag 19 april 2011

Flatshow 2010.

2011_0417ursand0001
Jo då det gick bra trots mina lite gungiga nerver Blinkar
Sanne och Noël gjorde sin första start någonsin på wt i nkl och det gick super bra. 60p och en 11e plats. Poäng på alla stationer och Noël skötte sig jätte fint.
2011_0417ursand0008
Här sitter dom och väntar på station 3, nerverna har släppt och allt är bara kul..
2011_0417ursand0011
Jo då, även jag kom till start trots allt, det gick bra och jag är nöjd, 65p och en 11e plats mer poäng än förra året och lydnaden var mycket bättre, jag för honom inte som jag brukar än men det kommer…han gjorde trots mina missar ett bra jobb.
2011_0417ursand0014
Dagens stjärna i familjen var Ellen men hon fastnade inte på bild Blinkar 75p och en 8plats det var klart godkänt, hon är verkligen super pigg och vill bara jobba nu..
Söndagens utställning gick väl så där, Tish 5 i jaktklassen och så även Ellen….

4 kommentarer:

  1. Grattis till fina resultat,, du kom ju till start det gjorde inte jag,Hoppas du håller nu så du kommer igång ordentligt med träningen när du har så duktiga hundar. Ha en bra dag kramar ante

    SvaraRadera
  2. Grattis till fina resultat ,, ha en bra dag kramar från ante

    SvaraRadera
  3. Säger grattis igen :)
    Måste kännas helt underbart att vara igång igen & att kroppen håller!!
    Jag väntar på att få komma igång :)

    just det.. Ingo hälsar att han är stolt över sin gamla mamma :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Där ser du!! Grattis!! Ta inte ut nåt i förskott ;-) Tack för inlägget i gästboken... det är glest nu för tiden :-( Glad påsk i det fina vädret :-) Anmält till Lidköping? Kram Gun

    SvaraRadera