onsdag 16 februari 2011

Skäms på mig!

Ja nu var det alldeles för länge sedan jag uppdaterade här, fy på mig!

Vi som gör så himla mycket nu, not! Nä..faktiskt så gör vi inte det. Jag kom av mig totalt i träningen när det först kom en massa mer snö och sen blev så kallt och blåsigt..

Jo vi var hos Lars och tränade i lördags, kanon väder var det soligt och vackert men oj så kallt, tårna var stelfrusna. Tish och Ellen skötte sig bra. Vi var faktiskt många på denna träning och två Ellen valpar var det, så kul. Skulle vilja orka ha en kurs för dom men det går inte, inte än i alla fall.

Nästa träning blir om två veckor hos Eva, som bor i närheten av Kville. Kommer mer info i Lars gästbok.

Men i väntan på vår, värme och barmark så konditionstränar vi i skogen och på åker. När vi inte vilar i soffan. Nu snöar det igen Ledsen

Ha det gött…

2 kommentarer:

  1. Ja! Skäms på dig.. Haha

    Jag ville ju oxå varit med.. men men.. sjuka barn, kallt som attan är ingen vidare kombination, men kanske nästa gång :-)
    Har insett att vi aldrig hinner bli klara innan april iaf :(

    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej!
    du.. jag tänkte på utställnignen på Bohus, börjar ju bli dax att anmäla kanske.. vilken dag kommer du åka dit?
    Kanske bra att ta samma dag om du ska ställa Ingo ;)

    SvaraRadera