söndag 30 maj 2010

Tjat!!!!

2050_1231div0040Ja men det var väl då ett himla tjat om min kroppsform och vikt!
Ja jag är dräktig och det ligger lite bebisar i min mage men jag mår bra och vill också vara med. Matte är fjantig och jag får inte gå i skogen och hoppa i berget.2050_1231div0041Bara tråkiga koppel promenader för jag ska vara rädd om min mage, kan jag rå för att mina ben är lite korta och min mage lite stor. Hängbuksvin vet jag inte vad det är men dom är nog vackra! Igår fick jag i alla fall följa med matte och hon hade dummisar med sig så nu, nu blir det grejer! Var dom till mig? Nej! dom var till Noël.. men jag fick hämta in en i alla fall..2050_1231div0047Oj vad det var trångt i buskarna! men jag hittade den.
2050_1231div0048    På tisdag ska jag åka till Lars för nu är det inte så långt kvar!
Skynda er att boka en valp om ni är intresserade, för 6st är redan tingade och man vet inte hur många det blir..lilla matte tror det är 2 och en stor ballong! Matte tror 8 och husse att det är minst 10..
8 dagar kvar!!!

3 kommentarer:

  1. En stor ballong hoppas vi inte på! ;)
    tack för titten sist.. kom korten fram?

    //
    Malin

    SvaraRadera
  2. Åh! så spännande! vilken himla tur att jag inte har råd med en hund just nu.....
    Nu får du åka till Lars och fota så vi får se de små underverken...
    Puss & slaffs till henne
    Chivas/wivi

    SvaraRadera
  3. Jag ska fota så fort dom kommer ut! Nu kan man se dom röra sig när Ellen står upp det går som vågor och små puffar...
    Tack Malin, bilderna var jätte fina..
    Helena.

    SvaraRadera