söndag 10 maj 2015

Ja men nu…

017 (640x425)

Ja nu får hon verkligen skärpa sig våran matte.. Alla ni 2 läsare som finns kvar kan ju tro att här händer aldrig något, att vi ligger i soffan och käkar märgben hela dagarna och blir tjocka och fet.

Nu är det inte alls så, har vi tur så jobbar matten i alla fall halva dagarna så vi får en chans till vila och återhämtning mellan varven.

Ville han spårar med husse..mars 009 (640x283)

Jo han är lika “vacker” då som alltid, den hunden har noll koll på hur man för sig vackert //Tish

De är ännu inte färdiga för några öppen spår, lilleman är lite rörig just nu men tränas det gör det.

Förra helgen var vi på utställning i Lidköping, j-la skit säger matten och en hel massa andra fula ord, så pratar vi inte mer om den dagen..

Det tränas skott och markeringar, en hel massa lydnad och annat som kan behövas inför starten i Norska flatmästerskapen i Pingst.. ja vi blir helt trötta…

3 kommentarer:

  1. Hej, vet inte vad du menar med stylat, för mig har stylat en lite negativ klang, älskar att mixa gammalt och nytt så jag anser nog att det är min egen stil jag har, så här ser det helt enkelt ut hemma hos mig...VIOLA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där ser man hur olika man tänker, för mig är stylat att man plockat undan och ställt stolarna i ordning, inga tidningar som ligger osv... Tycker det ser fint ut hemma hos dig.
      Helena

      Radera
  2. Några fler än 2 läsare har nii allt ;)
    jag är en, men är urkass på a kommentera ;)
    /Malin &Ingo

    SvaraRadera