söndag 15 mars 2015

Undrar….

038 (425x640)ramsvik 011 (531x800)semester -14 011 (425x640)

Gubben min, 9 år idag!

Ja ibland undrar jag hur långt vi kunde kommit Tishen och jag om jag inte blivit sjuk.. Alla de år vi missade, hans bästa år kanske..Svaret får jag aldrig men vi missade ordentlig träning och starter under så många år… han var 3 när jag blev sjuk.. Och de är först nu som vi kommit igång. 2014 blev han Norskveteran flattmästare och Norsk utställningschampion. I januari –15 tog vi äntligen det svenska certet och med det SU( u ) CH, vi kommer att försöka oss på att starta i ökl på b-prov i år, blir nog sista chansen för oss…

Och om vi har tur så blir det en kull efter honom nu i sommar, då jag behåller en hane, hoppas, hoppas!

Men GRATTIS idag, gogubben min Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar